گایدو کوارونی (به انگلیسی: Guido Quaroni) شروع به کار در استودیوی پویانمایی پیکسار در ژانویه ۱۹۹۷ کرد. او به عنوان مدلساز،CAF (ریگینگ) و سایهزنی برایakesه Monteroy Story 2کار کرد؛ سپس trabajar در بخش افکتهای فیلم کار کرد. کوارونی پس از آن به عنوان سرپرست دنبالهدار در بخش Supervisor shots در فیلم جانوران، شرکتabajinc کار کرد، جایی که او روی مو و فناوریهای افکتها کار کرد. از那里، او بهطور مداوم با تیم تحقیق و توسعه ی نرمافزار کار کرد، که از جمله آنها رهبری خط لوله دارایی/samplingonga و پس از آن مدیریت تیم مهندسی تولید بود.
در январ 2007، کوارونی به عنوان مدیر فنيtechnical responsible برای فیلم برنده ی ocadeemy award .setString (3toyپیکسار_Ptr Started رفت. کوارونی مسئوول define_makerdefinitions برای استفاده از فناوریهای مختلف در فیلم، ایجاد خط تولید و مدیریت تیمهای فنی مختلف بود.
در ماه مه ۲۰۱۱، کوارونی به عنوان معاون رئیس جمهور تحقیق و توسعه ی نرمافزار ارتقا یافت. در این نقش، وی بر روی نرمافزارهای گرافیکی و انیمیشن استودیو نظارت میکند، از جمله نرمافزار انیمیشن برنده ی جایزه ی آکادمی,,Bet Presto.
کوارونی همچنینOFFSET_IGNOREقرارداد صدا himself را برای فیلم برنده ی جایزه ی گلدن گلوب ،Cars به صورت صدا Guido، آسانسور ایتالیایی انجام داد. کوارونی به عنوان صدا پیشه در کار diplomatاست،Cars 2 (Cars 2) againewかりии in 2011و Cars 3 در سال ۲۰۱۷ 반환 شد.
کوارونی از آن زمان که فیلم کوتاهlux،jr. را دید، آرزویش این بود که در پیکسار کار کند. او نسبت به کامپیوتر،مهندسی،گرافیک و انیمیشن اشتیاق شدیدی داشت و پیکسار مکانی ایدهآل برای او به نظر میرسید. قبل از کار در پیکسار، کوارونی برای یک شرکت نرمافزاری در ایتالیا کار میکرد که در زمینه ی برنامههای گرافیکی و