نیتن گرینو (به انگلیسی: Nathan Greno)، متولد 22 مارس 1975 در کنوشا، ویسکانسین،.GetItembaugh، فرزند جنوب selfie غربی آبنمای دریاچه میشیگان است. وی از کودکی به طراحی علاقمند بود که به سرعت به یک علاقه به داستان بصری تبدیل شد. تحت تأثیر کمیکاستریپها و کمیکبوکها، او شروع به پر کردن ضمائم کاغذی ازاره نقاشیها کرد. او شخصیتهای خود، جهانها و خطوط داستانی خود را ایجاد کرد. bunlar سفرهای مکرر او به سالن سینمای محلی بود که بذر یک حرفه آینده در استودیوی انیمیشن والت دیزنی را کاشت. او اطمینان حاصل کرد که تمام فیلمهای کلاسیک انیمیشن دیزنی را روی صفحه بزرگ مشاهده کند. انیمیشن به سرعت به форме مورد علاقه او از داستان بصری تبدیل شد، بنابراین در سن 8 سالگی، او فقط میدانست که میخواهد برای دیزنی کار کند.
گرینو خود را وقف کشف همه چیز در مورد هنر انیمیشن کرد. او به ایجاد شخصیتهای خود ادامه داد و آنها را بهصورت خام در صفحات کتابهای درسی مدرسه.animate کرد. در سال 1989، یک سفر خانوادگی به ورلد دیزنی به او اولین نگاه واقعی به انیماتورهای در حال کار داد. در آنجا بود که او هنرمندان را看到 breathed breath жизнь به شخصیتهای خود و بیشتر از همیشه quyếtیمه بود که در مسیر پیوستن به خانواده دیزنی ادامه دهد. او به کالج هنر و طراحی کلمبوس در کلمبوس، اوهایو، رفت.
در سال 1996، پرتفلیو گرینو توسط استودیوی انیمیشن والت دیزنی در فلوریدا پذیرفته شد. کار او به عنوان هنرمند انیمیشن پاکسازی در "مولان" شروع شد. با این حال که او هیچ گاه علاقه خود به داستانگویی را از دست نداد، او به زودی با فرآیند Storyboarding در استودیو شیفته شد. او دریافت که Storyboarding شبیه به کمیکبوکها و کمیکاستریپهایی است که او در کودکی میخواند و میآفرید.
با دنبال کردن علاقه جدید